BestClinics leert graag van uw ervaringen en staat open voor uw klachten. Vaak kan een klacht eenvoudig worden opgelost, bijvoorbeeld door direct in gesprek te gaan met de betrokken persoon. Als dit lastig is, kunt u altijd terecht bij onze klachtenfunctionaris.
Klachtenregeling
Mocht u een klacht hebben, dan kunt u in onze regeling lezen welke mogelijkheden en organisaties ter beschikking staan om uw klacht in te dienen.
Download hier onze klachtenregeling
Onafhankelijke Klachtencommissie
Indien u zich direct tot de klachtencommissie wilt wenden, buiten BestClinics om, dan kunt u contact opnemen met de klachtencommissie van Stichting Zorggeschil:
Stichting Zorggeschil
De Meenthe 6
8471 ZP WOLVEGA
T: 0561 618711 (Quasir)
9.00 tot 17.00 uur (ma t/m vr)
E: info@zorggeschil.nl
W: www.zorggeschil.nl
Onafhankelijke klachtenbemiddeling:
E: bemiddeling@quasir.nl
W: www.quasir.nl
Stappenplan aanmelding klacht bij Zorggeschil
Laat hier uw klacht achter
De klachtenfunctionaris zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.